Brouwerij De Leite lanceert alcoholvrij Tietje NA met zorgzaam engagement
Tietje NA is een alcoholvrij bier dat niet alleen smaakt naar meer, maar ook inspireert tot zorg voor elkaar. Daar zorgt de samenwerking met de stichting Beautiful After Breast Cancer (BABC) voor. Tietje NA staat voor meer dan alleen een fris en smaakvol alternatief. Het speelse etiket nodigt uit voor en gesprek met een lach. Maar wie nauwer toekijkt ziet meer dan een borstje.
De link naar de samenwerking met de stichting Beautiful After Breast Cancer (BABC – https://beautifulabc.com/nl ) inspireert naar meer diepgang. Deze organisatie zet zich in voor bewustwording, preventie en nazorg rond borstkanker. Tietje NA benadrukt de kracht van het gesprek, soms over luchtige onderwerpen, maar ook over moeilijke thema’s zoals borstkanker. Samen een biertje drinken wordt zo ook een moment van oprechte verbinding, waarin vriendschap, zorgzaamheid en dialoog centraal staan. “Vroegtijdige detectie van borstkanker verhoogt de kans op genezing. Onze samenwerking met Brouwerij De Leite onderstreept het belang van borstkankerpreventie. De lancering van Tietje NA tijdens borstkankermaand sluit perfect aan bij onze missie om vooral jongere generaties bewust te maken”, zegt Kaat Van De Keer, dagelijks bestuur, Beautiful After Breast Cancer Foundation.
Tietje NA: het bier voor een gevarieerde levensstijl
De moderne consument kiest bewust. De keuze om wel of geen alcohol te drinken is een afweging die steeds vaker wordt gemaakt op basis van persoonlijke verantwoordelijkheid en de behoeften van het moment. Tietje NA biedt de mogelijkheid om te genieten van een volle biersmaak zonder compromissen. Of het nu gaat om verantwoord rijden, het behouden van focus op een intensieve werkdag, of het bieden van emotionele steun aan vrienden en familie – Tietje NA is het juiste drankje op het juiste moment. Tietje NA is het bier dat vreugde en verbondenheid brengt. Het laat je op een luchtige en positieve manier genieten van het leven, zonder complexen en altijd met een lach rond het glas. De borstjes in allerlei vormen op het glas helpen daar zeker bij…
Internationale maand tegen borstkanker
Het is niet toevallig dat de lancering van Tietje NA gebeurt in oktober. Oktober staat gekend als internationale maand tegen borstkanker. Tijdens deze maand zet De Leite de samenwerking met de stichting extra in de verf. Het label krijgt dan ook de kleuren die je terugvindt in het logo van de stichting. Tietje NA is vanaf oktober verkrijgbaar in diverse horecazaken, drankenhandels en via de webshop. Meer informatie over Tietje NA en de samenwerking met Beautiful After Breast Cancer vind je op https://tietje.be/ of via de sociale mediakanalen.