Bavaria en PSV verstevigen partnership en verlengen contract
Sinds jaar en dag zijn PSV en Bavaria onlosmakelijk met elkaar verbonden en is Bavaria trouwe supporter van de club. Daarom kondigt Swinkels Family Brewers, de moederorganisatie van het biermerk Bavaria, aan dat zij het bestaande partnercontract met PSV heeft verlengd en tevens per direct aansluit bij het Brainport Eindhoven partnership. Daarmee verbindt de familiebrouwer uit Lieshout zich als zesde premium partner aan PSV.
Impact en vertrouwen
Met de toetreding verwelkomen PSV en de founding fathers in het partnership één van de meest toonaangevende familiebedrijven van de regio. “Dat is ontzettend waardevol voor het unieke concept dat wij een jaar geleden hebben ontwikkeld”, reageert Frans Janssen, Commercieel Directeur van PSV. “Het is erg bijzonder dat Swinkels Family Brewers juist in deze tijd, waarin we allemaal de impact van het Covid-19 virus voelen, kiest voor een uitbreiding van onze bestaande relatie. In moeilijke tijden op je partners kunnen vertrouwen is een groot goed. Dat koesteren we. De toetreding onderstreept de impact van het partnership met Brainport Eindhoven. Evenals PSV en de overige partners gelooft Swinkels Family Brewers in het ecosysteem van het Brainportgebied en erkent het de waarde van kennisdeling tussen de grootste bedrijven die hier te vinden zijn. Swinkels Family Brewers is een voortdurend innoverende bierbrouwer. De keuze om bijvoorbeeld stevig in te zetten op 0.0 bieren past in het vitaliteitsverhaal dat een belangrijke pijler is van het partnership.”
De kracht van duurzame samenwerkingen
Romke Swinkels, directeur Nederland bij Swinkels Family Brewers: “Onze roots liggen in Brabant. En ondanks dat we inmiddels actief zijn over de hele wereld, zal dat altijd zo blijven. Onze betrokkenheid bij de regio is enorm en we voelen het als een vanzelfsprekendheid om onze band met PSV verder te verstevigen. Juist in een tijd waarin we een grote behoefte hebben om met elkaar voetbal te kijken onder het genot van een glas bier, willen we dat signaal afgeven richting onze vertrouwde partner. Daarnaast hebben we de ambitie om samen met de andere Brainportpartners een verschil te maken in de regio op het vlak van innovatie, maatschappelijke betrokkenheid, vitaliteit en entertainment. Wij kijken naar de lange termijn en geloven in de kracht van duurzame samenwerkingen en de band die je met elkaar opbouwt door de jaren heen. We voelen ons thuis bij de Brainport, net als bij ons PSV.” Janssen: “Bavaria is een begrip in de regio, al twintig jaar trouw sponsor en supporter van PSV. Wij zijn ontzettend trots dat zij zich verbonden voelen met de club en andersom is dat niet anders. De familie Swinkels zit al tientallen jaren bij ons op de tribune. De band is bijzonder warm en dat blijft wat ons betreft voor altijd zo.”
Partnership Brainport
Het Brainport Eindhoven partnership, bestaande uit ASML, Philips, High Tech Campus Eindhoven, VDL Groep, Jumbo Supermarkten, stichting Brainport, PSV en nu dus ook Royal Swinkels Family Brewers werkt samen op het gebied van innovatie, vitaliteit, entertainment, talentontwikkeling en -werving in de Brainportregio. De partijen hebben de ambitie om samen de regio nóg prominenter op de kaart te zetten als wereldleider in kennis, hightech en innovatie. Sinds 2019 dragen alle PSV’ers de uiting ‘Metropoolregio Brainport Eindhoven’ aan de voorzijde van het shirt uit. Swinkels Family Brewers is vanaf nu ook aan toegevoegd aan de premium partners die deze naam vertegenwoordigen.