Brewfinder lanceert een nieuw platform voor horecaondernemers, met een breder aanbod speciaalbieren, een vernieuwde technologie en een abonnementsservice. Op basis van klantervaringen is het vernieuwde online platform ingericht met een breder aanbod en biedt het naast bier op fust nu ook bier in blik. Daarnaast werden er veranderingen doorgevoerd om het gebruiksgemak van het platform te vergroten. Voor de ondernemer die zijn gasten graag iets bijzonders laat proeven, zonder zichzelf in deze zoektocht te verliezen, is Brewfinder het overwegen waard.

Brewfinder is niet zomaar een distributeur van speciaalbieren, maar heeft een unieke propositie met een maandelijks wisselend aanbod. Het platform heeft nu een uitgebreider assortiment, inclusief bier in blik, en biedt de mogelijkheid om een maandelijks abonnement af te sluiten. Horecaondernemers kunnen hun smaakvoorkeuren doorgeven en Brewfinder’s team van gerenommeerde biersommeliers vindt en selecteert ambachtelijke, onontdekte pareltjes van over de hele wereld. De speciaal geselecteerde bieren worden vervolgens pas na de bestelling afgevuld en daarna rechtstreeks naar de afnemer vervoerd. Het ontbreken van voorraden en onnodige tussenstations zorgt voor een optimale versheid en superieure smaak. “Er zijn wereldwijd enorm veel mooie en unieke bieren beschikbaar, die bieden wij graag een podium”, aldus Joris Knaapen van Brewfinder. “Met Brewfinder spelen we in op de groeiende vraag naar speciaalbieren en willen we horecaondernemers een eenvoudige manier bieden om zich verder te onderscheiden. Met bieren van brouwerijen als BrewDog, The Garden Brewery, Flying Couch en alle andere mooie bieren die we nog in petto hebben gaat ze dat zeker lukken.”