Om de designstandaard in de bierindustrie te doorbreken en om iets in harmonie met de nieuwe generatie bierdrinkers te creëren, heeft Frankendael Brewing samen met twee getalenteerde ontwerpers, Tom Bogman en Jeroen Canton, het verpakkingsontwerp naar een hoger niveau gebracht. Het resultaat is een lijn met funky, stoutmoedige en niet te negeren etiketten.  

Wat als je een biertje ontdekt dat niet alleen goed smaakt, maar je ook aan het lachen maakt? Misschien zou je zeggen dat dit een van de betere dingen in het leven zou zijn. En dat is precies wat Frankendael Brewing, een craftbiermerk dat haar inspiratie uit Pop Art en comics haalt, vorm wil geven. Elke illustratie, ontworpen door Jeroen Canton, stelt een interessante voorstelling of moment uit het alledaagse leven van het publiek voor, opgeleukt met een vleugje humor. Maar het design gaat verder dan enkel verzamelbare illustraties. De visuele taal van Pop Art en comics lenend, heeft Tom Bogman zowel het Frankendael Brewing logo als het gehele merk voorzien van een opfrisbeurt met stoutmoedige en levendige kleuren. Alles om te verzekeren dat het publiek hun bier gemakkelijk kan herkennen, altijd en overal.