Bezoekers van Poppodium Grenswerk in Venlo krijgen vanaf nu een Kornuit als ze een pilsje bestellen. Stichting Poppodium Grenswerk en Koninklijke Grolsch hebben voor het biermerk Kornuit een meerjarige samenwerking getekend. De bierbrouwer wordt daarmee de exclusieve bierleverancier voor Grenswerk in Venlo. 

Bij Grenswerk staan gevestigde namen naast jong opkomend talent en krijgen opkomende stromingen de kans een breed publiek te bereiken. Het eigenzinnige karakter van Grenswerk sluit aan bij het biermerk Kornuit. Naast de beschikbaarheid van bier gaan de partners aan de slag met het creëren van een betere beleving voor bezoekers van Grenswerk. Ook duurzaamheid is een belangrijk element in de samenwerking. Beide partners willen samen onderzoeken hoe ze elkaar kunnen ondersteunen in het verduurzamen van processen en materialen.

Tim Gaal, directeur van Grenswerk: “We gaan met Kornuit een mooi premium pils schenken. Ik weet zeker dat deze keuze gewaardeerd zal worden door onze bezoekers, gasten en artiesten. In de vele gesprekken die we met Koninklijke Grolsch hebben gevoerd kwam heel duidelijk naar voren dat we op veel vlakken dezelfde ideeën hebben. In onze samenwerking gaan we zaken meteen concreet maken, zo hebben we ons op het vlak van duurzaamheid tot doel gesteld om op korte termijn single-use plastic vrij te zijn. Op het gebied van marketing trekken we samen op om Grenswerk nog zichtbaarder te maken in de brede regio en daarbuiten.”

Rob Walrave, regionaal accountmanager Horeca bij Koninklijke Grolsch, vult aan: “Muziek en Kornuit zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het creëren en delen van mooie momenten willen we nog meer gaan uitdragen. Dit is ook terug te zien in de campagne van Kornuit ‘Made of Moments’. We vinden het dan ook geweldig de komende jaren samen met Grenswerk op te trekken en elkaar waar mogelijk te versterken. Samen willen we bouwen aan de toekomst van een nieuwe muziekbeleving en zo de bezoeker een perfecte avond laten ervaren.”