Het Guinness Storehouse komt met de Guinness STOUTie
Het Guinness Storehouse in het Ierse Dublin introduceert ‘The Guinness STOUTie’, de ultieme manier om je pint te personaliseren. De lancering was op 1 november ter gelegenheid van International Stout Day, een wereldwijde viering van de iconische bierstijl. Bezoekers van het Guinness Storehouse kunnen nu The STOUTie ervaren – een foto-perfecte pint met je selfie op de schuimkraag van de iconische zwart-witte stout.
Zoals dat werkt met innovatie verlegt The STOUTie grenzen en gebruikt deze technologie om een natuurlijk moutextract aan de schuimkraag van de Guinness-pint toe te voegen om het gekozen ontwerp te creëren. De iconische zwart-witte stout biedt daarmee het perfecte canvas voor een sepia-gestemde selfie.
De lancering van The STOUTie valt samen met de terugkeer van International Stout Festival, een unieke vierdaagse bierervaring die plaatsvindt van donderdag 1 november tot en met zondag 4 november. Bezoekers zijn een van de eersten om hun STOUTie te krijgen, en worden getrakteerd op een speciale line-up. Zoals gevarieerde en kleurrijke bierbelevenissen, stevige menu’s, gratis combinaties van gerechten en proeverijen van de geliefde stoutbieren – allemaal inbegrepen in de algemene toegangsprijs. De Guinness-brouwers zullen ook een limited-edition, een feestelijke nieuwe stout onthullen, die tijdens het festival beschikbaar zal zijn in de St. James’s Gate Brewery.
STOUTies worden mogelijk gemaakt door de Ripples-technologie, die de gepatenteerde 3D-printermechanica combineert met inkjetprinten. De afbeeldingen worden afgedrukt met natuurlijk moutextract. Om tickets te kopen en voor meer informatie over The Guinness Storehouse International Stout Festival, ga naar www.guinness-storehouse.com.