Westmill Foods Europe B.V gaat het Thaise productportfolio uitbreiden met de introductie van LEO bier in de Benelux, dat sinds 1 juli 2019 verkrijgbaar is. LEO Bier is een pils op basis van een perfecte mix van mout en hop, en Thaise rijst. Met een 5% alcoholpercentage is LEO de perfecte combinatie met de Aziatische keuken.

Deze uitbreiding maakt Westmill leider op het gebied van de Thaise drankenindustrie in Nederland. Het product wordt gemaakt van speciale ingrediënten waardoor het een genot is om van het bier te genieten, de perfecte mix van mout en hop, en Thaise rijst. En dat is niet zomaar Thaise rijst maar de beste soort die selectief is ontwikkeld voor het brouwen van bier. Dat zorgt voor een smaakvol pils waarmee iedereen kan genieten van de verfrissende smaak. Met een 5% alcohol percentage is LEO de perfecte combinatie met de Aziatische keuken. Leo is marktleider in de bierindustrie in Zuid-Azië met een marktaandeel van 53%. Dit betekent dat het ook wordt gewaardeerd door vakantiegangers in Thailand en ‘foodies’ die op zoek zijn naar die authentieke ervaring. LEO is gelauwerd met ‘the Gold Medal for Best Beer Quality Award’ door ‘The World Beer Association’ en onlangs heeft het biermerk een award ontvangen voor ‘meest betrouwbare merk 2018’. Tijdens ‘The Best Thai 2020 campaign’ – mogelijk gemaakt door Singha bier – die van 1 mei tot en met 30 juni 2019 plaatsvond, merkte Westmill een hogere belangstelling van de Thaise restauranteigenaren en de genieters van LEO bier in de Benelux. Daar wil Westmill graag aan tegemoet komen. LEO bier kan nu gekocht worden in verschillende Thaise restaurants en afhaalrestaurants in de Benelux. LEO bier is daarnaast verkrijgbaar bij Ebo van den Bor in Nederland en Thai Foodstuff in België.